סדרות הרצאות/מפגשי חוויה...

מיועד בעיקר ל: מוסדות, קתדרות וגופי תרבות.

הסדרות המיועדות לקהלים שונים ומגוונים, הינן סדרות-מודולריות הניתנות לתכנון מראש מ- 6 ועד 18 מפגשים – בהתאם לקהל ולנושאים. כל מפגשי הסדרות הנ"ל מלווים באמצעי המחשה (מצגות, שירים וכד')... כל הסדרות המוצגות ברשימה זו - הועברו בפועל בפני קהל וזכו להצלחה רבה!

 

בין הסדרות המוצעות :

סיפורי ארץ-ישראל...

סדרת הרצאות בנושאי: אירועים, דמויות וסיפורים מתולדות היישוב-העברי בארץ, במהלך ה"מאה שלפני המדינה", (ממחצית המאה ה-19 ועד להכרזת המדינה במחצית המאה ה-20). ההרצאות מלוות במצגות של תמונות אותנטיות. * הסדרה אפשרית גם בשילוב סיורים.

מיתוסים, אירועים ופרשיות בדרכה של החברה-הישראלית.

סדרת הרצאות הבוחנת את הזדקקותה של חברה בכלל ושל החברה-הישראלית בפרט ל"מיתוסים", תוך בחינת מיתוסים ואירועים מרכזיים שהיוו ציוני-דרך בתודעה החברתית ובתרבות הישראלית.   * הסדרה אפשרית גם בשילוב סיורים.

יש עיר שבלב העולם... סיפורה של ירושלים.

סדרת הרצאות משולבת בסיורים המספרת את סיפורה הייחודי של העיר ירושלים ממיגוון רחב של זוויות והיבטים: היסטוריה, מימצאים ארכיאולוגיים, אירועים, דמויות, סוגיות דימוגרפיות ופוליטיות, פולקלור, ספרות ואמנות, זמר ועוד... 

תרבות ישראלית - "יש חיה כזאת".

סדרת מפגשים הבוחנת ומדגימה את דרכה הנפתלת והמרתקת של ה"תרבות הישראלית" – מראשית הציונות המגשימה ועד ימינו... בהיבטים שונים: זמר, תיאטרון, קולנוע, הומור ועוד.

רבותיי ההיסטוריה מושרת.

סדרת מפגשים-חוויתיים העוסקים בדרכו הנפתלת, המרתקת והייחודית של ה-זמר העברי מראשיתו בסוף המאה ה-19 ועד לעצם ימינו בתחילת המאה ה- 21... הסדרה מתובלת בסיפורים שמאחורי השירים וכמובן בשירים עצמם. * הסדרה אפשרית בליווי שירים מושמעים, או בליווי זמר/ת.

דרך השירים.

סדרה-משולבת ייחודית המשלבת הרצאות ומפגשי-חוויה בנושאי ה"זמר-העברי" ב-סיורים ברחבי הארץ בעקבות השירים ובעקבות הסיפורים שמאחוריהם...

לך תבין את התקשורת...

סדרה ייחודית המאפשרת למשתתפיה "הצצה" נרחבת ומרתקת אל דרכי פעילותה של "תקשורת ההמונים" (עיתונות, רדיו, טלוויזיה ועוד), והשפעתה האדירה על חיינו היום-יומיים.

מחאה ? בזמר ? וואללה יש ! אבל...

על שירי המחאה בזמר העברי.

למאמר המלא

מיתולוגיה, נופים, צזיקי וצלילי בוזוקי... סיורים ליוון ולכרתים.

למאמר המלא