סיפורי ארץ-ישראל.

אירועים ופרשיות מ"המאה שלפני המדינה".

כמעט כולם בוחשים בקדרה...

מה הפנה את ה"זרקור" ההיסטורי של המאה ה- 19 דווקא לארץ-ישראל ?  מדוע התעוררה ההתעניינות דווקא בפינה "נידחת" זו של האימפריה העות'מנית ? מה משך לכאן את כל אותם נוסעים, אנשי-דת, חוקרים, הוזים וכמובן בעלי אינטרסים לסוגיהם ? ומה בעצם הם מצאו כאן ???  * מפגש מרתק בליווי מצגת תמונות אותנטיות.

"עם האל" בארץ-ישראל...

סיפורם המוזר של ה"טמפלרים הגרמנים" וגם של משיחיים אחרים ?  מה חיפשו כאן אותם הוזים-משיחיים שהתיישבו בארץ במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ? למי בעצם הם הפריעו ? וכיצד הפכו הטמפלרים הגרמניים מידידי התנועה הציונית ל- "נאצים קנאים"... * סיפור מדהים בליווי מצגת צילומים אותנטיים.

מרצח אלכסנדר זייד עד לאירועי "גן-הוואי"...

בין ימי המאורעות לימי הקמת המדינה, צצו מידי פעם "חוליות סמויות" אשר נקמו את נקמת דמם של יהודים שנרצחו - "למען יראו וייראו"... חלק  מאירועים אלו סופרו מפה לאוזן, חלקם נחשפו רק לאחר עשרות שנים, ויש גם שלא סופרו רשמית עד עצם היום הזה... סיפורים דמיוניים על אירועים שאכן היו...  *בליווי מצגת.

בתמונות תעשו לכם מלחמה!

מפגש ייחודי הבוחן את השאלה עד כמה הפכה התקשורת ל-"כלי-נשק בשדה הקרב המודרני" תוך הצגת דוגמאות מ- מלחמות-ישראל בעבר, ממלחמת לבנון השנייה, מה-"אינתיפאדות" ומ-"המשט"...

התקשורת לעת בחירות...

"מאחורי הקלעים" של העשייה התקשורתית ערב בחירות - מארה"ב שמעבר לאוקיאנוס ועד ל"שלולית" הקטנה שלנו... *בליווי מצגת מודעות, תדמיות וגם קריקטורות.

מ- גבלס עד אחמדיניג'ד...

שוב הוכיחה עצמה הקריקטורה כאמצעי הסתה...הפעם ע"י המנהיג האירני הקורא השכם והערב לחיסולן של הישות-הציונית ושל ישראל. מפגש המוקדש ל- קריקטורה האנטישמית לדורותיה...*בליווי מצגת דוגמאות.

מחאה ? בזמר ? וואללה יש ! אבל...

על שירי המחאה בזמר העברי.

למאמר המלא

מיתולוגיה, נופים, צזיקי וצלילי בוזוקי... סיורים ליוון ולכרתים.

למאמר המלא